söndag 29 april 2012

Stockholm i en dag!

Imorse kl. 5.43 låg jag på 10.1.
Vi åt frukost och klädde oss. Sen åkte vi bil till bussen som skulle skjutsa oss till Stockholm.
Det var en långtråkig resa, men tillslut kom vi fram.
Vi gick och shoppade fram till lunch. Vi åt på en resturang. Jag åt hamburgare och pommes.
Jag tror vi tog 8eh till det.
När vi var inne i en affär och jag skulle prova kläder i samma provhytt som mamma, så sa hon att jag skulle skynda mig lite. Jag stod typ bara still.
När vi kom ut ur affären gick till en glass affär. Farmor gick in och kollade i en affär och jag tog ett stick.
Gissa vad jag låg på!!                               1.8!!!
Jag fick dextrosol sen gick vi och köpte en Magnum. Vi köpte också 2sportlunch ifall jag skulle bli låg under Dirty Dancing. När vi hade ätit upp glassen gick vi in och satte oss på våra platser inne på China Teatern.
Showen va SUPERBRA!

Innan jag skriver klart vill jag säga en sak:
  Vi kom till ett ställe som hette Pralin-Huset. Dom sålde massa olika sortes choklader.
Jag fick några av Farmor och dom var UTAN TILLSATT SOCKER.
Jag fick också en chokladkaka, den var gjord av det här sockret som dom har kommit på nu, typ från någon växt.
Det går att beställa på internet.

ALLT DET HÄRA HÄNDE IGÅR, MEN EFTERSOM VI KOM HEM FRÅN STOCKHOLM KL. 21.30 SÅ VILLE JAG INTE SKRIVA DÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar