måndag 16 april 2012

Första skoldag, Löpning, Dans!

Hej igen!
Första dagen i skolan efter lovet, man är lite trött, men jag var nog också lite låg idag tror jag.
Det är svårt att veta hur mycket man ska ta när man kommer tillbaka till skolan, för för mig är doserna anurlunda på helgen och vardagarna.
Vi chansade med 5eh till makaroner och köttfärssås.
Idag hade vi tyska, vi 6:or får åka och ha det i en större skola. Där vi kommer börja till Hösten.
Efter det lämnade vi av Hällestadbarnen och vi stannade också där, vi åt och sen har vi slöjd där.
Nu kommer det tråkiga: Vi sitter stilla i ett bibliotek i 45min och alla killar sitter och pratar och gapar hela tiden, så det går inte att läsa.
Innan jag och min kompis Mathilda gick till biblioteket tog jag ett stick och då låg jag på 3.3, så jag tog ca. 4dex.
   Pappa och jag har varit ute och sprungit 3km + backträning. Innan låg jag på 6.4, så det var bra.
Kl. 18.45 ska jag träna dans. Det blir kul. Vi ska uppträda i Stadium Arena och jag är supernervös för det!
    Ha en bra Måndag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar