söndag 15 april 2012

Loppisletande och mitt egna YouTube-klipp

Hej, halloj.
Idag dag har jag varit med min bästis Nora.
Först va vi hos henne.
Innan lunchen låg jag på 7.6, så jag tog 8Di.
Vi åt pannkakor. Efter det gick vi ut och spelade badminton. Det gick inte så bra, för ingen av oss kunde spela :D
Nora blev kissnödig, så vi gick in igen. Vi kollade också efter saker som vi kunde sälja på loppisen.
Vi hittade lite småsaker.
Vi cyklade hem till mig, lagom till mellanmålet. Då åt vi glass och rabarberpaj. Jag låg på 3.3, så jag tog inget insulin.
Vi kollade efter loppisprylar i mitt rum också. Vi hittade tex. The Sims-dataspel, ljudböcker, faktabok med CD, kulor och en annan leksak.
    Vi gjorde också ett bildspel om cafét och loppisen, som vi kanske ska visa i skolan.
När Nora åkte hem kl. 16.00 åkte jag, mamma och pappa till en fotbollsmatch. Simon spelar.
Dom har inte spelat klart än, det var bara en träningsmatch.
Nu till hemlagad pyttipanna tog vi 7eh.
Hoppas det blir bra.
Skola imorgon igen, ska bli skönt och tråkigt!
 
Det hät klippet är från när vi är på skidsemester i Tänndalen. Det är jag och Simon som åker

2 kommentarer:

  1. Roligt att ni ska ha en loppis med cafe! Och roligt att ni har varit i tänndalen.

    SvaraRadera
  2. vad kol den här blogen är!

    SvaraRadera