lördag 14 april 2012

Café till Barndiabetesfonden

Idag har jag varit med min bästis Nora. Vi har varit inne och ute.
Vi kom på att vi skulle öppna ett café+loppis. Vi tänkte ha den brevid våran Ladugård.
Pengarna tänker vi skänka till Barndiabetesfonden!! Bra va?
Vi ska sälja kaffe, kakor, saft och loppissaker. Vem kommer??
Vi gjorde en planch, men vi kommer inte att öppna den än. Det ska vi göra när det blir lite finare väder.
   Kl. 15.20 åkte hon hem. Då sprang jag runt "Snippen" Det är 3km.
När jag kom hem dushade jag, sen tog jag reda på tvätten som är min "Hemma-uppgift" den här veckan.
Nu har jag tränat lite på Tyskaglosorna som vi har till torsdag. Förhör på 2kap glosor.

Hoppas att ni som känner mig kommer och fikar längre fram, och ni fikar inte för att två tjejer ska käna pengar utan för att Diabetesforskningen ska gå framåt, tänk på det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar