fredag 27 april 2012

JA FREDAG IGEN!

Imorse när jag vaknade kände jag att min käke låg lite konstigt. Jag försökte få tillbaka den på rätt plats genom att röra lite försiktigt på munnen, men det fungerade inte.
Under frukosten blev det inte bättre. Det var presic att jag fick in mina flingor i munnen.
Nu i efterhand får jag skylla mig själv, för jag la i ett äpple till mellanmål, supersmart!
Jag kunde inte tugga, så jag gick upp till mattanten och skärde kluftor. Det gick bättre, men det gjorde fortfarande ont.
Jag gick till rastvakterna och en av dom sa att det kan hjälpa om man maserar lite försiktigt, så jag gjorde det resten av dagen.
Det kändes bättre och bättre. Nu är det bra igen.
När jag kom hem var jag så varm, så jag fick byta till shorts och linne.
Efter en stund kom Farmor. Pappa bytte deck på hennes bil.
När hon åkte sprang jag ett varv, 3km runt "Snippen"
Det gick bra.
  När farmor var här fikade vi. Innan låg jag på 5.7, så jag åt min chokladboll eftersom jag sprang sen.
Nu har vi ätit middag och till det tog vi 7eh.
Ikväll ska jag se på Let´s dance. Någon mer som ska det?

HA EN BRA HELG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar