måndag 9 april 2012

1,8 Härregud!!

Idag vaknade jag på en bra nivå. Jag var glad och jag åt en härlig frukost.
Jag satte på datorn och chattade med lite kompisar. När det var dags för mellanmål tog mamma, jag och Simon en promenad till skogen där pappa röjde i skogen. Vi tog varsina kex och sedan knallade mamma jag och Simom hem igen.
Sen när jag kom hem tränade jag på en dans som jag har komit på till låten Det går för långsamt med Mimmi Oh.
Sen åt vi falukorv och potatismos till lunch "mums"!

Direkt efter det cyklade jag bort till min bästis Nora. Hon bor typ 3km bort.
Vi lekte ett tag, men efter ett tag när hennes mamma var ute och sprang kände jag mig låg. Jag sa till Nora att jag behövde ta ett stick för att jag kände mig låg, så vi gjorde det.
Gissa vad mätaren visade! 1,8!!
Nu i efterhand tog jag nog förmycket saker för att komma upp i blodsockret, men så är det när jag blir låg, vet knappt vad jag gör.
Om jag kommer ihåg rätt så tog jag:
1glas mjölk (kanske 2 :D)
1banan
dextrosol.

Ikväll ska jag träna dans, så vi får hoppas att jag inte blir låg då bara ;)

4 kommentarer: