söndag 22 april 2012

Nu är helgen över igen!

Nu är det Söndag igen. Måste helgen gå så fort?
Simon och jag har byggt färdigt "Family Guy"-huset, som vi ska ställa i Trollskogen.
Vi satte också upp spöken.
Vi har hållt på med det typ hela dagen.
Mamma och Pappa körde ris till majbrasan.
Dom sprang ett varv på EM också.
Låg på 7.7 innan mellanmålet, så jag fick ta 1eh (di) till 1pinnglass och 1macka.
  Har konstigt ont i ryggen. Lite högre än midjan. Det är som om det sitter en kniv där runt. FY!!
Längtar inte till skolan imorgon. Det enda jag längtar till är syslöjden, men det är ändå inte så kul när jag är ensam tjej i klassen.
I slöjden gör jag ett linne och ett par shorts. Det står EBBA på båda plaggen. Hoppas dom blir bra.


Ska äta varma mackor med köttfärs nu ikväll, mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar