tisdag 10 april 2012

Första Påsklovsdagen

Hejsan.
Första dagen på Påasklovet.
Mamma jobbar ju och pappa sover eftersom han jobbar natt. Jag och brorsan får göra tysta saker.
Det har spöregnat HELA dagen. Blev mest dator och TV, men vi spelade faktiskt lite kort också.
Innan lunch låg jag på 6,3 och då tog jag 8eh. Vi åt lasagne med "vita" lasagneplattor, så därför tog jag lite extra eh. ( Tack Laban för det supergoda lasagnen )

Hjälpte Simon att fixa ett Google-konto och jag la ut min första vidio på Youtube.
Den heter "Skidåkning i Tänndalen" Men den syns inte i listorna än, tror för att inte så många har kollat på den.

 Nu åkte mamma och tränade, jag har ledigt idag, SKÖÖÖNT!

När hon kommer hem ska vi se på del2 av "Alcatraz"

PS: Jag och min bästis Nora vidiochattar, det är superkul :)

1 kommentar: