tisdag 1 maj 2012

Kolmården och mitt HBA1C

Först vill jag bara säga att igår vad jag på sjukhuset och kollade till diabetesen. Mitt HBA1C var 55.
Det nya systemet är krångligt. Det var bättre förut.
På kvällen fick jag också tända Majbrasan som vi åkte till.

Idag har vi varit i Kolmården. Jag fixade så att hela familjen fick gå in gratis, jag fick en biljett från Sjukhuset (för diabetesen)
Dom fick 10biljetter att dela ut och jag var en av dom :)
Ulrik Munther var där och sjöng fast vi åkte i Safari banan då.
Det var inte bara han som var där. Det var en sån där dag då massa kändisar är inbjudna.
Vi såg b.l.a Nanne Grönvall, Eva Röse, Sussi ( I lilli och sussi) Sofia Vistam, Malin Bayard, Thomas Jervheden, Jonas Wahlström, Jakob Öqvist. Tror jag fick med dom flesta.
  Simon och jag åkte Delfinexpressen flera gånger.

Nu när vi kom hem åt vi pizza. Tog inget stick till det utan chansade med 8eh (di)

Ha en bra skoldag imorgon ;)



EN SAK TILL!: NÄR VI VAR I KOLMÅRDEN VAR DET ETT FILMTEAM DÄR OCH VI BLEV MED I EN FILM. TRYCK PÅ LÄNKEN FÖR ATT SE FILMEN:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar