fredag 20 april 2012

Mest om igår, men...

Hej! Idag har det varit skitväder hela dagen.
  Igår var det PISS i skolan. INGEN av killarna lyssnade på vad läraren sa. Alla började prata om annat.
tex.
- Hur många landskap kan du utantill Anni? (anni = våran lärare)
Och då hade vi Historia och läste om Vikingatiden!!
Det var bara jag och Mathilda (ensamma tjejer i klass 5-6) som var tysta och satt still.
Efter det passet hade vi gympa och det kan man väl inte säga gick bättre.
Vi har en SUPERLITEN gympasal.Vi hade änvänt den stora mattan. 2st skulle "bära" upp den mot väggen, men då kröp en kille bakom mattan.
Våran gympa lärare, sa till lite. Killen lyssnade inte, så då började 2killar sparka på mattan, så att han skulle gå ut.
Då vart han så förbannad, så att han började slå den ena. Så då blev det brottningsmatch.
Jag är så förbannad på allt inom skolan just nu. Tur att man får springa ute istället för att vara med.
Vart inte så mycket om idag.
Ikväll ska vi på Teater. Simon ska spela med sin klass, för att käna pengar.
Förut gick strömmen, så du kunde jag inte skriva inlägget. Jag tog lite kort som jag tänkte lägga in nu :D

 Lite saker till diabetesloppisen





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar