onsdag 29 augusti 2012

Springtur och MYCKET mer...

Tjena bloggen!!!!!!!
  Idag har det varit en ganska tråkig dag. Jag var låg imorse, så 15min försvann då jag skulle fixa i ordning mig :)
  Jag har varit lite trött hela dagen. Men det har gått bra i skolan. Det var supergod mat :)
Potatisbullar!!
När jag kom hem fick jag KP, så den har jag läst lite nu.

Mamma, Pappa och Simon gick ner till sjön och mamma och pappa badade.
Jag var ute och sprang :) Det var såå länge sen nu.
Det gick bra, sprang ca. 4.5km. Det gick segt sista kilometern, gick nog ut för hårt.
  Innan jag sprang låg jag på 5.5 så jag tog dextrosol.

Är du den som alltid får håll när du springer?? Här är ett tips:
Innan du springer iväg gör ungefär 20st situps. Jag brukade alltid få håll i magen förut, men nu när jag gör mina situps så går det mycket bättre!

Innan lunchen låg jag på 1.4!! Vi skulle ju äta då, så jag tog bara dextrosol och 1halvt glas mjölk.

Nu är jag med Nora. Vi vet än så lägne inte vad vi ska göra. Men det blir väl nåt spel som vanligt...

1 kommentar: