tisdag 21 augusti 2012

Kommer inte på någon titel...

Hej.
Imorse fick jag använda busskortet!! Det var lätt och kul! :D
Idag hade vi lektioner. Svenska, matte, gympa och klassråd. Lärarna verkar vara bra lärare i allafall.

På gympan pratade vi bara. Men det blev en boll-lek på slutet, så man blev varm ändå.
Efter skolan hade mamma och jag möte med lärarna och skolsköterskan. Vi pratade om diabetesen.
På torsdag ska vi prata om det i klassen. Jag kommer nog få visa när jag tar stick, visa sprutan osv..
  Skolsköterskan skulle berätta lite om sjukdomen och mamma ska vara med och berätta lite om hur jag blir när jag blir låg och så.
  När vi kom hem ville mamma bada, så jag följde med. Jag kom i, fast det var väldigt kallt!!
Nu sitter jag på rummet och lyssnar på David Lindgrens skiva! ♥

Jag fick laga maten förut. Stekte korv och potatis, rev morötter och dukade. Ett bra resultat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar