torsdag 2 augusti 2012

Ha lite respekt för dom som sitter med en nål i magen!!


hej! Det här är skrivet Onsdag den 1 augusti 2012, men klockan är åtta och jag orkar inte sätta i internet nu, för jag ska se på TV nu, så jag lägger in inlägget imorrn.
Idag har jag med familjen varit på Boda Borg i Karlskoga. Det var superkul, men vi fick bara 6 stämplar på hela dagen.
Jag skulle vilja åka dit med några kompisar, eller nya klassen i höst.
Blodsockret har legat bra, kanske för att jag har rört på mig hela dagen. Lite låg, då jag fick dextrosol och en Twistbit.

På vägen hem stannade vi på Max och åt. Det var så gott när man var så hungrig. Det var bara 1 läskig sak som hände.  Jag satt längst ut på en plats, det var en soffa. Jag satt bredvid gången.  Jag skulle ta sprutan och först kom Simon (brorsan) och gick förbi, sen kom en liten snorunge och sprang förbi. Han var skitnära att stöta till mig när jag tog sprutan!! Tänk dig att sitta med en nål i magen, sen kommer en unge och ”slår” bort sprutan! Usch!! Vill inte tänka på det. Hädan efter går jag in på toaletten eller sitter LÄNGST in vid bordet. Gör inte samma misstag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar