fredag 10 augusti 2012

4mil lång cykeltur, phu!

Hej! Ni fattar kanske, om ni har läst rubriken, vad jag har gjort idag.
Vi har cyklat 4mil. Till Hjortkvarn. Ett ställe där man kan köpa glass. När vi kom fram tog jag ett stick, 2.1. Inte undra på att jag var trött och inte hängde med.
Jag tog inget insulin till glassen. Jag tog 3kulor, blåbär, lakrits och valnöt. Det var supergott, men nästa gång ska jag ta Marrängshwiss. Det är banan, mjukglass och MINIMARRÄNGER!! Jag åt typ en sådan i Kivik och minimarrängerna va supergoda.
När vi kom hem tog jag ett stick innan vi skulle gå ner och bada och då låg jag på 3.1. Jag fick ta min faster Ulricas kladdkaka som vi åt igår när släkten var här, tack Ulrica, den var supergod!!

Det var kallt i vattnet, men ändå skönt att få tvätta sig.
 Nu har jag kollat på Sommar med Ernst på tv4 Play, för jag missade ju det när släkten var här.
Till middan tog jag 7eh till en god skinkpaj. Nu får man väl se fram emot, FREDAGSMYYYYS....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar