måndag 27 augusti 2012

Dagläger och fyrhjuling i regn

Hej. Idag har jag gjort det vanliga. Varit i skolan.
  Igår va jag med Nora. Vi åkte fyrhjuling i stora vattenpölar, efter hagelskuren. Det haglade så mycket så att det såg ut som snö i gräset.
Vi blev såklart genomvåta på fyrhjulingen, så vi fick hänga kläderna på tork.
 
Idag åkte jag med pappa hem, för han har varit på kurs.
Imorgon ska klassen på dagläger. Det ska bli roligt. Det verkar som om jag blir den enda som har med badkläder. Vi ska vara där från kl. 08.00-20.00

Blodsockret har varit lite lågt nu på sista tiden. Nu klarar jag ett mellanmål på eftermiddan när jag har tagit direkt-sprutan till lunchen. Har inte gjort det förut.

Nu ska jag packa till morgondagen.
Här kommer en bild på Nora och mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar