måndag 20 augusti 2012

Skolstart.

Hejsan allihopa.
Idag var det den första dagen i 7:an.
Det var spännande och kul.
Jag fick hem massa papper som skulle skrivas på.
  När vi skulle äta visste jag inte riktigt vart jag skulle ta sprutan. Det var ganska rörigt i matsalen, så jag ville inte ta den där. Min lärare följde med mig till ett rum.
I fortsättningen ska jag ta den "där uppe" på toan, för det finns ingen toa på nedervåningen där matsalen är. Efter jag har tagit sprutan kan jag då lägga in den i skåpet, istället för att bära runt på den i matsalen.
  Det är lite tråkigt att jag ibland måste ta mellanmål mitt i en lektion.
 Till frukosten ska vi börja ta snabbverkande-sprutan igen, för då kanske jag kan ta ett mellanmål på förmiddagen utan att bli hör och slipper ta fler sprutor.

Det kändes bra med nya klassen. Lite pratigt, men så är det ju nästan alltid.
På eftermiddagen hade vi 5kamp. Det gick väldigt bra för vårat lag. utom på 1station!

Det är sååå tråkigt väder ute. Finns inget att göra :( kanske ska ringa Nora, fast det kanske är för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar