måndag 13 augusti 2012

Försovit mig!!

Hej allesammans.
Idag har det hänt en sak som aldrig har hänt under min diabetes-tid. Jag försov mig 2timmar!!
Jo, på natten när jag ska ta stick, så är jag typ helt "snurrig" Ibland vet jag inte vad det är som "piper" Jag har 2väckaklockor, en som lyser i taket och en annan som jag ställer för ringning.
En gång när jag vaknade så trodde jag att det var klockan som lyser i taket som pep, men det var det ju inte. Jag tröck på alla knappar som fanns på den, tillslut vaknade Simon och kom in och fick stänga av den (piiiinsamt)
  Andra gånger har jag bara stängt av den och somnat om igen. Så hade jag gjort idag. Simon kom in vid halv 10 och frågade: "Ska inte vi gå upp nu?" Och ja, det skulle vi (för 2timmar sen!) Jag var låg så jag var lite trög, Tog fram "platta" tallrikar istället för djupa. Tog fram 3smakfil (måste ju ha 1mellanfil)
Men det gick bra. Vi har spelat vollyboll och lite...
Får bara äta lite senare ;)

1 kommentar: