tisdag 14 augusti 2012

Bad, kort och lite mer :)

Jag vaknade idag! Jippie!
Jag hade mobilen på nattunsbordet och väckarklockan på skrivbordet. Jag kokade ett ägg till frukosten, men det blev löskokt, så jag fick slänga den :(
Imorgon ska jag nog koka ett hårdkokt, så jag kan ha det på mackan.
Idag har vi spelat badminton.
  Till lunch åt vi gorbys. tog 6eh till det.
Simon åkte till en kompis, så då hade jag inget att göra. Jag ringde till Nora, för vi sa igår att vi kanske skulle filma våran film idag och då tänkte jag att vi kunde va istället. Jag ringde 3ggr, men ingen svarade. Lite senare på dagen fick jag reda på att hon var med Julia.
Då hade jag ringt till Mathilda istället. Vi har badat och tagigt 146kort!!! Här kommer 5av de. Mathilda fick alla som var på henne, så alla här är på mig :)




Klicka på länken, så får du se mina blodsockervärden idag:
http://www.blodsocker.se/diabetes-ebba

1 kommentar:

  1. Jag var inte med Julia vi skulle bara bada tillsammans. Jag ringde till dig med.

    SvaraRadera