lördag 4 augusti 2012

ja, en helt vanlig dag...

...som har bestått av OS, Nora, bad och taco.
Vi såg på triatlon, OCH VI FICK EN SILVERMEDALJ, SVERIGE!!!
Såå nära ett guld, men man får vara glad för en stark 2:a plats. Tycker ändå att silver är snyggare än guld :)
Nora och jag var en liten stund över lunch. Vi spelade ett "gammalt" spel, som mamma spelade när hon var liten. Det heter "Nya Bondespelet" Man förstår att det är gammalt, för man kan "låna" pengar från banken eller en annan spelare och då ska man skriva i datum. Där man ska skriva årtalet står det redan 19.... alltså gjordes spelet på 1900-talet.

Mamma och jag har varit och badat, ganska skönt i vattnet efter ett tag. Simon och pappa åkte moppe en sväng, därför fick mamma och jag äta mellanmål själva.

Jag bjöd på: En pepparkaks smakande kaka med grädde och egenplockade hallon+ mina bakade finska pinnar.

Upplägget såg ut såhär:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar