måndag 4 juni 2012

Hög länge

Hej :(
Jag har varit hög såå länge nu och jag är less på det.
Ska berätta om idag...
Jag vaknade högt, men kommer inte ihåg exakt.
Vid FM-mellanmålet tog jag ett stick.......16.0.
Då var jag i bussen, så jag ville inte ta då, men när vi kom fram till skolan som vi läser språk i tog jag 3eh di.
Innan lunchen tog jag inget stick. Jag tog 9eh di. (i vanliga fall brukar vi ta 4-5 eh i skolan)
Sista passet hade vi slöjd. Då kände jag mig konstig så jag tog ett stick.......2.0.
Jag var glad ändå, för jag var i allafall inte hög.
Det har aldirg hänt att jag har varit så hög en lång tid.
Jag är ju föskyld och så är det väl lite hormoner...
Mamma ringde in till diabetessköterskan.
Ikväll ska jag på friidrott. Hoppas jag inte är hög innan, för då får jag inte vara med.
Ska snart äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar