fredag 15 juni 2012

EXAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EXAMEN!!!!!
Det känns helt ovärkligt!!!
Jag fick ett stipendium, för att jag var en god kamrat och ville lära mig saker i skolan. Det är alltid 1 i 6:an som får det. Skolans barn röstar.
Jag och Nora kom 2:a i majblommeförsöljningen.
Jag gav mina 3lärare en varsin present.
Vi åkte med traktorn hem och sen garnerade jag tårtan. Det vart en härlig och fin jordgubbstårta.
Vädret tycker inte jag är så somrigt, men det regnar i allafall inte.
Direkt efter examen ålkte mamma till jobbet och hon hade min spruta osv. i sin väska.
När pappa och jag kom hem märkte vi det. Vi fick ta en ny en gångsspruta, så det gick bra.
Vi tog 7eh di till potatissallad och chorizo. Nu ska jag stänga av datorn och gå ut och typ läsa eller nåt. SES!!








SOMMARLOV!!!!!!!!! :)                                            PS. Bilden har jag tagit själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar