tisdag 12 juni 2012

Hela huset med dextrosol och min skrivare!!

Hej!
Idag fick jag dextrosolen som vi har beställt! Kolla bilderna och se hur mycket det blev :D

Igår när vi var till stan köpte jag en egen skrivare ("kopiator")
Den var superbillig, men räcker till mig :)

Igår var jag hemma från skolan, för jag hade ont i magen när jag vaknade. Den var då på EM som vi åkte till stan.  Innan vi cyklade 1.8mil tog jag en dextrosol för att inte bli låg se.  Jag var bara tvungen att testa en ny dextrosolsmak. Cola blev det och den var SUPER-god!!!
Den rekomenderas starkt!
Nu ska jag lägga in lite bilder på Diabetescafets hemsida. Hejdå!

Bilder på dextrosolen och min skrivare:
Här fick man med lappar om
hemsidan som man kan dela ut till andra.


 


Klädde in en kartong låda i folie. Tada!!
 En dextrosol låda full proppad med nya smaker!


För säkerhetens skull skrev jag ne namnskyllt!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar