onsdag 13 juni 2012

Varför vill ingen komma??

Tjabare!
Nu är det bara 1dag kvar i skolan, sen efter sommarlovet börjar jag 7:an!!!
Det ska bli såå skönt.
Fast det är ändå pirrigt. Jag har "ingen" kompis. Vem ska jag sitta med i bussen?? Vad ska jag göra när jag kommer fram?? Inte har jag svaret i allafall.

Idag var jag lite låg i skolan, men jag kände det i allafall.
Tog stick och jag låg på 2.2. Tog 3dex och sen var det ju mat.

Efter skolan hade jag utvecklingsamtal och allt gick prima :)
Efter det... hade vi cafet öppet. Varför kommer det aldrig någon? Det är väl världens bästa ide att ha loppis och cafe där vi skänker pengarna till barndiabetesfonden. Vi säljer ju glass också, så barn från skolan borde väl vilja komma :(

Hoppas det kommer mer i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar