torsdag 14 juni 2012

Dagen före examen!! ♥

Jaha då är man nydushad då --->

Spelade fotbollsmatch mot lärarna i skolan.
Det är en tradition att 6:orna alltid spelar fotboll mot lärarna sissta veckan i skolan.
Det känns konstigt. Var det verkligen sissta dagen i denna skola?? Är det verkligen min sissta examen i denna skola?? svar: JA!

Känns inte som sommarväder heller..
Blåsigt och bara 19garder. Vill bada och sola...
 Imorgon är det ju examen. Hoppas det inte regnar :(
Vill ha det perfekta vädret nu när jag går ut 6:an.
Jag vill inte gråta när´jag får rosen av lärarna, men jag tror att jag kommer göra det. Jag tycker ju bara det ska bli skönt att börja 7:an och att ha sommarlov, men det är ju ändå sorligt. Lämna gammla lärare, kompisar och alla böcker (LOL), bord, lådor, MATTANTEN!!! ♥♥♥
Ja, men nu är det som det är :( :)
Pappa har bakat tårtbotten och jag har som sagt dushat. Ska nog skriva ut ett papper fullt med bilder på Loreen. Ska väl andända skrivaren lite !!! :D

2 kommentarer:

  1. Det ska inte bli skönt att börja 5:an!!!!! Du har ju alltid varit i skolan alla år, och nu när vi har blivit kompisa, då, då försviner du!!!

    SvaraRadera