torsdag 28 juni 2012

åter igen en löptur

Hejsan.
Idag har Simon och jag varit ute hela dagen. Det har varit så skönt väder. Vid kl.3 kom mathilda. Vi sprang en sväng som i tisdags.
Det var så kvavft i luften så det va nästan svårt att andas. Nu har mathilda cyklar hem. Vi bestämde att vi skulle springa varje tisdag och torsdag. Det blir bra med bestämda träningstider. Det är lättare du att ge sig ut. Tänkte berätta lite om hur diabetesen har varit idag.
Imorse vaknade jag på 9,6 och då tog vi 8 Eh till frukost.
Innan lunch låg jag på 11.1 så då tog jag 7eh till köpt paj.
Innan vi sprang låg jag på 3.3 så så tog jag dex och banan. Tog 7eh till middagen som bestod av baguett och jordgubbar+smultron med mjölk.
Idag va andra gången jag använde min nya löpartröja.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

  1. Ja det av as kvavt ute det gick lättare i dag :)

    SvaraRadera