torsdag 7 juni 2012

Sammanfattning för ett par dagar

Hej. Det var ganska länge sen jag skrev.
I tisdags var jag på Allsång på slottet.
  Jag har ju som sagt varit hög ett tag, men det börjar bli bättre nu. Förkyldningen börjar gå över.
Idag till skolan tog jag 5eh di. Förut när jag har varit "sjuk" har jag tagit 8-9.
Idag vart jag låg. Runt klockan 13.00 tog jag ett stick under lektionen och då låg jag på 1.5, så jag tog 5dex. Innan gympan tog jag banan och typ 2dex till.
Idag var det den roligaste gympan på länge. Vi hade en hinderbana på hela skolgården som vi sprang i, sen på slutet hade vi fotboll. klass 5 mot 6.

Idag på tyskan skulle vi se på film. Våran lärare satte igång Tintin.
Nåt hade hänt med ljudknappen. Så vi satt och såg Tintin utan ljud med tysk text!
Det kändes konstigt, för hela klassen var tyst.

När jag kom hem pluggade jag på religionsprovet. Gick bra och nu kan jag det (hoppas ja)
Ska plugga igen sen. Tar bara en liten paus, då lär man sig mer om man inte gör för mycket på en gång utan lite i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar