tisdag 29 maj 2012

Blää för hamburgare med folie!!!

Hej!
Idag vaknade jag lite högt. Det kan ha berott på att jag har ont i halsen.
  Jag var inte med på gympan i skolan, eftersom jag hade ont i halsen.
Imorgon ska vi ha musikdag. Vi får väl se hur det blir då.
Till lunchen tog jag 4eh. Jag fick ris och köttbullar, låter inte så gott kanske, men mat-tanten hade glömt att jag inte tyckte om korvstråganof, så jag fick ta det som fanns. Jag tog en mjuk macka till också.

Jag nyss varit ute och gått. 3km :D

Till middag fick vi äta folie-hamburgare.
Mamma hade inte fått bort allt folie som var runt det malna köttet, så det blev bitar i smeten. Jag fick plocka bort flera folie-bitar när vi åt.
DETTA REKOMENDERAS INTE!!!

                                          
Har kommit lite längre på mitt armband nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar