måndag 7 maj 2012

Studiedag!

Hej! Idag har Simon och jag varit hemma när pappa har legat och sovit.
Jag gjorde ingenting, för Simon var med en kompis och då hade jag inget att göra.
Jag gjorde en planch till cafet där det stod cafepriser. Och två häften där det var lite info om diabetes. Jag tänkte lägga dom på cafeborden, så man kan läsa dom.
Kl. 16.45 åkte vi till Friidrotten. Vi fick träna spjut med Sveriges tredje bästa spjutkastere. Cool!
Efter var det fullfart till dansen. Jag kom lite försent, för friidrotten drog ut lite och jag har 15min mellan friidrotten och dansen.
Vi fick dansa till "strip" med Chris Brown.
Dansen var rolig och bra.
Nu har jag kommit hem och dushat.

Innan friidrotten låg jag på 16.0, men jag var med ändå. När jag kom hem låg jag på 7.2 så jag tog 3eh (di) till två mackor med sylt.
Hoppas det blir bra.
  Imorgon är det skola igen. Ska bli kul, men ändå inte. Hej då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar