söndag 6 maj 2012

Dansuppvisning i Stadium Arena!

Hej!
Idag har det varit en heldag på Stadium Arena.
Det har varit dansuppvisning. Dansgrupper från Norrköping, Finspång och Skärblacka var med, så vi var supermånga.
Det var 33bidrag och jag var med i en låt och den var som låt nummer 27, så det var lång tid att vänta.
Julia och Nora dansade "Moves Like Jagger" som nr. 3 i programmet.
Min grupp (ungdom) dansade till "Party Rock Athem"
Det gick bra. Innan låg jag på 13.2, så det kändes skönt.
Vi skulle vara där vid typ 11 och uppvisningen började 3 och slutade vid 6.
Mamma och pappa åkte till Max och köpte en hamburgare till mig som jag fick äta där.
Till mellanmål tog jag en chokladboll som gick att köpa där.
När jag hade dansat åkte vi hem, jag hade ju redan varit där i 6timmar.
När jag kom hem dushade jag, för jag var så varm.
Till middagen tog vi 8eh. Simon hade lagat köttfärsås och pasta.
Nu har pappa gått och lagt sig, så att han ska orka jobba sen inatt.
Imorgon är det studiedag, jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar