lördag 19 maj 2012

Weekend i Göteborg!

Äntligen fick jag äta en halv godisrem!
Flera år sedan jag åt en sådan.
Jag tror inte ni fattar hur det kändes!


Hej! Vi har varit i Göteborg sen i Onsdags.
Vi åkte direkt efter skolan.
På torsdagen gick vi på Liseberg. Jag är så glad, för jag vågadee åka Lisebergsbanan och Hang Hai.
Jag brukar alltid vara den som är mesig och inte vågar åka nånting.
 På fredagen gick vi också där, fast det var MYCKET mera folk då.
Vi spelade på flera spel. Vi var 1nummer ifrån varje gång vi körde, förutom när vi vann ett plaströr med 5centerpaket.
Innan vi gick på Liseberg på fredagen gick vi lite på stan. Köpte lekerol och 2burkar som jag ska ha naturgodis i. När jag köper det på marknaden ;)
  Diabetesen har fungerat bra.

Första dagen på Liseberg:
lunch: kebab
middag: korv
Andra dagen:
lunch: hamburgare
middag: pizza


                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar