söndag 13 maj 2012

Youtubeklipp och loppis

Hejsan.
Sålt loppis-saker på bakluckemarknad är vad jag har gjort idag. Nora och jag gjorde det till Diabetesloppisen. Vi fick in 145:-
Det var lite svårt att sälja, för det var typ inget folk alls.
Det blev lite i allafall.
Nora följde med mig hem efter. Nu har hennes mamma hämtat henne.
  Jag filmade när jag dansade min egen dans till Born This Way, Lady Gaga.
Jag la ut det på youtube. Born This Way, Lady Gaga dans
Det var lite svårt, för när jag dansade hade jag ingen musik. Jag ätnkte att det blir bättre ljud om man lägger till det i datorn, så liiite otakt blev det, men jag är nöjd över vidion ändå.
Ska lägga ut en till från dansuppvisningen i Stadium arena, men jag syns inte så bra :)

DIABETESEN:
Imorse vaknade jag på 10.4 då tog vi 7till frukosten.
Vid 10.00 låg jag på 9.3 då började vi sälja på loppisen.
Till lunch (pannkakor) tog jag 6eh (di)
Innan mellanmål: 3.6 en mini magnum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar