tisdag 22 maj 2012

Utelåsta, 1.8 och första bad!

Halloj!!
Idag har vi 6:or b.l.a planerat Trafikdagen.
6:orna håller alltid i den dagen för klass 0-3.

Efter skolan mailade jag till Nora och frågade om vi kunde va en liten stund, så hon kom.
Vi bakade kakor till cafet. Jag har också satt upp lappar i byn.
Hoppas flera kommer nu.
Jag vill få in pengar till Barndiabetesfonden!!
  Vi badade också idag. ISKALLT var det, men det tyckte inte Nora.
Jag blötte håret också!
Har nog aldrig badat så tidigt förut.
 
Vi höll på att bli utlåsta vid vårat hus. 
När Nora och jag kom hem kom vi såklart inte in, men sen hittade vi mamma.
Alla är nerrvösa och arga just när Nora säger att sovrumsfönstret är öppet! Så jag fick krångla mig in där och öppna dörren.
Det ända som var kul var det!!



Till lunch tog 5eh, för jag tänkte att deet var panerad fick, potatis och sås.
När jag kom hem låg jag på 1.8!!
Tog mjölk, ca 5dex, macka och vatten till det.

2 kommentarer: