måndag 1 oktober 2012

skitt 17,6!!! :(((

Namen, halloj!
Idag var det skola igen, jag va jättetrött imorse, men det blev bättre när jag fick sätta mig i bussen.
Idag har vi haft slöjd. Jag valde att ha syslöjd, för jag tycker det är roligare :)
Jag gjorde klart min stickning, som man skulle göra, för att visa hur mycket man kunde. Efter det skulle man göra en slags mjukisdjur eller nåt likande, jag bestämde mig för att göra en tomtenisse. Det är supersöt (på bilden i boken ialla fall, min kommer väl inte se så fin ut :()
  Vi hade också engelska och det gick bra. Vi fick byta klassrum, för det luktade avgaser i vårat hemklassrum (konstigt)
 Idag var 6:orna här och hade språk, det är så tråkigt, för vi har alltid lektion när de slutar och börjar. Jag vill ju hälsa på Mathilda :(
Ibland blir det att vi ses, om vi ska till biblioteket på svenskan eller ska nån annan stans.
Vi hade SO också, fast då pratade vi mest, vi skrev ner lite, men det kommer jag inte ihåg just nu.

Innan middagen tog jag ett stick, jag låg på 17,6!!!
Mamma vart sur :(
Tog 11eh direktinsulin till 1korv i tunnbröd och lite frukt.

Nu sitter jag o lyssnar på Agnes (spotify)
Nehe nu blev det en ny låt med Nicki Minaj :D

Ska ta ett stick vid halv sju sen och se vad jag har hamnat (SPÄNNANDE!)

Chattar lite med nora, vem vet, kanske blir så att vi vidiochattar :D (hehe, nora läser nog detta nu, Hej Nora!!)

Nu i efterhand tycker jag att det ser lite tråkigt ut när man inte har några bilder, så här kommer det 3st som jag har redigerat i Picsart.

Jag kom på en sak nu, jag ska börja ge dagarna betyg! Det mesta är 5poäng.
Dagbetyg: ☺☺☺☺



2 kommentarer: