fredag 12 oktober 2012

Fredag (tummen upp)

Hej bloggen!!
Imorse va ja så låg, så att jag inte kommer ihåg någonting. Men, men det slutade gott :P
Idag har varit en bra skoldag :P
Nästa vecka ska vi ha engelska prov :( fast jag kan typ redan allt, behöver bara träna lite på de typ 100 glosorna :))
SO-prov v. 43 också, fast vi har inte fått ut vad vi ska träna på än. (det är ju 2veckor kvar)
Nu sitter jag här och spelar Farm ville på fb ^^
Här är bilder på vad gör gör när jag sätter på datorn :P Vilken sida som jag har uppe på min dator på bilderna tycker du är bäst? Gillar du att lyssna på spotify? Chatta på fb, eller kanske läsa min blogg :P Skriv en komentar, snääälla
Det första jag får upp är såklart min fina bakgrund. Fotograf: Ebba Carlsson <333

Spotify <3333

FACEBOOK...

Klart jag måste skriva i bloggen!!

Åh, efter det lite Farm Ville på fb ;)


Efter det kollar jag hur det såg ut med mitt senaste inlägg XD

2 kommentarer:

  1. Hm typ alla ser ju likdana ur men fb

    SvaraRadera
  2. amen, menade ju vilken sida. skrev ju det
    1. Spotify
    2. Facebook
    3. Att skriva inlägg i sin egen blogg
    4. Spela Farm Ville 2 på Facebook
    5. Kolla min blogg
    Här är alla altenativen. Själv gillar jag 5:an mest <333

    SvaraRadera