lördag 13 oktober 2012

Hej halloj!!
På förmiddagen idag var jag på gymmet och tränade med hela familjen.
Mamm visade mig alla maskiner.
Innan vi åkte hem åkte vi o handlade till min kväll. (berättar sen om det)
Väl hemma gick jag upp på rummet och vilade lite. hihi :D
 Tränade lite på NO-provet också. känns bra. kan NÄSTAN allt :))
Mamma och jag tog en promenad innan jag började laga maten.
Jo, såhär är det. Vi i familjen håller på med halv åtta hos mig.
Jag började. så förut lagade jag, förrätt, varmrätt och efterrätt.
Glömde såklart ta kort, men men.
Maten var jätte god och nästa vecka är det pappas tur att laga.

Nu sitter jag o videochattar med Nora o Mathilda o här kommer några bilder: Mathilda är lika glad som alltid))
Här måste vi har sagt någonting väldigt roligt eller inte alls

Vad tänker du på då?


Fint! :D





4 kommentarer: