måndag 15 oktober 2012

Regn, regn o inget internet har man (jo nu, eftersom jag är inne här nu, men förut ;))

Hej.
Idag låg jag på 1.5 i skolan :(
Fick ta massa dextro.
Glömde såklart ta mackan vid 8.45 då vi började istället för kl. 10.00
Innan lunch låg jag på 7.6. Liiite högt. tog 5eh till lunch.
Nu tar vi snabbinsulin till lunchen i skolan. Vi ändrade när vi var inne på sjukhuset sist. Tror inte jag har sagt det ??
Idag åkte jag med bussen hem och jag var tvungen att gå på toa, så Linnea och jag var tvugna att springa ut till bussen. Bussen stod där när vi började springa. Trodde den skulle åka. Var inte en jätte katasrtof, för om den hade åkt kunde vi ju gå till centrum, den kommer ju lite senare dit, men då hade vi fått sprungit mer :D

När jag kom hem spöregnade det, så jag gick direkt upp på rummet. Tränade tyskan, glosorna är tills på onsdag. På torsdag eller onsdag kommer inte ihåg, har vi NO-prov. Tycker det faktiskt är väldigt inresant. Satsar på höga betyg i det ämnet (och alla andra ämnen med såklart ^^)

Vårt internet SUGER!! Har oftast inte alls bra mottagning. Så blev det nyss, så jag tog lite bilder (3st :D) Tänkte visa dom här om man får?? hihi
Har redigerat de på Windows Live Photo Gallery.
OOH! Här sitter man å längtar efter en systemkamera! :( :)

Lika?? På kortet är jag när jag är liten (kanske ni fattar :S)

Passa på att läsa KP när jag inte har något internet. (Avundsjuk Nora?? :D)

2 kommentarer: