lördag 20 oktober 2012

regn hela tiden ju!! buuu!

Hallojsan :)
Idag har det regnat, regnat, regnat, regnat. Tyvärr är det för mörkt ute nu, så jag kan inte visa, jag kunde ju ha tagit förut idag, men jag har glömt bort det...
Simon och jag har dammsugat nästan hela huset idag :(
På förmiddagen låg jag på 15, så jag tog 3eh till ett litet äpple och ändå ligger jag på 10 när jag var så duktig och tog en extra spruta!!
Har fortfarande ont i halsen och är förkyld. SKIT!! Värre idag.
Kunde nästan inte somna igår, gick ner för att jag kände mig låg och det var jag också. Efter det somnade jag väl ganska fort tror jag.
Har inte varit ute NÅGONTING idag, men det har ju spöregnat hela tiden!!
Har sett på en film och bara myst runt här hemma.
Ikväll ska vi nog se på film, tycker inte att körslaget är så bra längre.
Har inte så mycket mer att berätta...
Här kommer lite bilder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar