fredag 19 oktober 2012

Lååångt men bra inlägg, för er som inte är trötta och gillar att läsa <333

Hej. Skrev inte igår, så förklarar lite snabbt bara. Jag var på dans! Vi var i en annan lokal, för den andra var bokad. En liten "källare"
Det vart väldigt varmt, för det var så lågt i tak. Men det va roligt!
Idag hade vi engelska-prov. Gick bra, men kunde såklart inte ALLT!
Imorse när jag vaknade hade jag jätte ont i halsen :(
Därför var jag inte med på gympan idag.
Nu känner jag mig sjuk :(
Förut när jag kom hem fick jag dextron som vi hade beställt.
Har inte sagt det, men jag följer "druvsocker.nu" på Facebook. Nu är det över 100st som följer, så då fick vi följare 20% på det vi beställde. BRA!
Ikväll ska jag mysa framför Xfactor.
HEJA AWA! GLÖM INTE ATT RÖSTA! tänkte dela länken till där jag var med på en hemsida o berättade om min insamling till barndiabetesfonden, men kommer inte ihåg vart de var. Ha de bra, Vrf inte skriva en liten kommenar? Ses <3333


Ok, skrev det andra på mobilen, så det kändes långt, men det va det tydligen inte, skit samma!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar