måndag 8 oktober 2012

Följ mig via email!

Hej!
Har ni sett att jag har lagt till en följar-sak.
Skriv in din mailadress, så är det klart! Du följer min blogg :)
Varje gång jag skriver ett nytt inägg får du en påminnelse till din mail.

Idag hade vi slöjd i skolan. Jag gör en liten tomtenisse ;P Ska försöka rita den på paint, kommer snart.

Sådär, typ såhär kommer den se ut :D haha:






Vi har också haft tyska och vi fick tillbaka prov och glosor. På prover hade jag NÄSTAN alla rätt, det var inget som jag behövde träna på iallfall. Glosorna gick skitbra!!
Idag har det varit älgjakt, pappa jagade, tyvär kom det inte fram någon älg idag :(
Nu ska jag kolla vad det är på TV ikväll.....Jaa!! Det är Project Runaway!! Jippie, tycker de e ganska bra faktiskt, brukar inte tycka om sådana program, men, men :)
Ses <33




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar