tisdag 18 september 2012

Vill du veta vad jag har gjort idag?? KOLLA HÄR DÅ!!

Tjabaaa!!
 Idag har jag varit i skolan (såklart) Nae! Det är inte "såklart". Igår t.ex hade jag hamstudiedag.
Då passade jag på att hälsa på i min gamla skolan.
Eftersom pappa stjutsade mig dit, så fick jag gå hem.
På kvällen gick jag på dans. Jag bytte dag till Måndag, för min andra träning (på medley) var på torsdagar.
Det var supertråkigt på måndagarna!! Vi dansar med dom vuxna och dom fattar ju ingenting, så vi gick igenom varje steg typ 10ggr!
 (så nu har jag bytt till torsdag igen, hihi)
Idag i skolan hade vi gympa. Man fick göra vad man ville, bara man tränade till kontitionstestet som är nästa vecka. Tror vi ska springa en sträcka på 3km.
  På fredag ska vi åka och simma, hela klassen.
Jag är själv hemma.
 Alltid när man är själv hemma har man nåt man måste göra. Och jag "måste" hänga tvätt och diska!!
Kanske ska börja nu så att det är klart när dom kommer hem. :D

*Veckan är fullspäckad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar