onsdag 12 september 2012

SNABBAST I KLASSEN! då iallafall fall...

Hejsan. Jag tänkte skriva på datorn, men nu ligger jag här i sängen, så det fick bli mobilen.
Först vill jag berätta om gympan igår. Det gick SKITDÅLIGT på längdhopp. Hoppade bara 3,5 m. :(
Mitt rekord är 4,05m.
  Sen mitt i allt gick brandlarmet, (brandövning) så alla kom ut på gården där vi va.
Efter det körde vi 60m.
JAG VANN ÖVER ALLA I HELA KLASSEN! TILL OCH MED KILLARNA!
Såå stolt. Jag kan fortare, det vet jag, för nu har jag nt tränat på flera veckor p.g.a att jag har varit sjuk.
Idag har det varit en helt vanlig dag. Svenska, tyska, SO, matte.
I helgen ska jag köpa högtalare till min dator. Jag har nu skaffat spotify (äntligen!) Och det låter inte så bra utan högtalare. Man ste ju ha lite bas!
Nae.. nu ska man väl sova då.
Godnatt alla vänner. :o]

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar