lördag 1 september 2012

en låååg dag

Hej. Idag har jag, mamma och Nora stått och sålt på bakluckeloppis. Det var sista rycker för diabetesloppisen. Det gick ganska bra. Jag var låg, då jag låg på 2,4. Tog dexteosol. Efter ca. 30 min kände jag mig låg igen: 1,6! Tog kexchoklad och muffin. Mums!
Detta va efter lunch. Tog en muffin efter lunchen också.

Nu har jag vilat lite för jag var så trött. Förut när mamma och jag spelade spel kände jag mig låg, så jag tog ett stick och jag låg på 8,6. Efter att jag har vilat nu tog jag ett stick för jag kände mig låg och då låg jag på 2,5. Har tagit lite naturgodis nu. Då jag låg på 8 kanske jag kände att jag va påväg ner. Konstigt.
Just det. Innan Nissan låg jag på 16, så jag gick upp efter allt vi tog på loppisen. 

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar