lördag 22 september 2012

Tjejfest med regn

Tjeeenare!!
 Idag är det inte så roligt att skriva i bloggen, för jag har inte gjort NÅNTING!
Sett lite på TV, spelat spel, suttit vid datorn, läst KP...
Det regnar hela tiden. Jag som tänkte springa idag. :( får bli imorrn istället.
Nu har jag fixat i ordning mig till tjejfesten jag ska på.
Det är hos Mathilda. Nora, Hanna och kanske Kajsa kommer. Det blir nog roligt, men inte så lyckat väder :(
  Har fått tillbaka min mobil nu efter att jag glömde mitt skärmlås och fick lämna in den...
Bilderna försvann inte, men mina nyaste kontakter, allt jag hade laddat ner...
 Jag vill ha den så som jag hade den innan, men jag kommer inte ihåg alla saker jag hade :(
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kommer nog bara gå runt och vänta på att vi ska åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar