söndag 2 september 2012

50gillningar, REKORD!!!

Hej!
Idag har jag varit så trött så trött!!
Efter frukosten gick jag och lade mig i sängen :D
Det blåser ute och regnar delvis.
Vi har sett på 2st filmer, jag har spelat spel på facebook och så har vi ätit också!!

Jag skrev ett inlägg på facebook på Barndiabetesfondens sida. Jag skrev att jag och en kompis öppnade ett cafe och loppis, för att samla in pengar till barndiabetesfonden. Och gissa hur många som gillade inlägget!!!

Just nu har ca. 50st gillat!! Mina foton m.m brukar bara 3-5gilla! ;D vart superglad över att 1mamma komenterade också.

Till middag åt vi varma mackor ugn. MUMSSS!!!
Jag har varit lite hög idag, kanske för att jag har varit inne hela dagen, förutom när vi va nere vid landet och plockade morötter, gurkor och plommon.

Nu ska mamma och jag gå ut igen så att vi blir lite pigga och glada. Hej svejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar