lördag 8 september 2012

3016!!!!!!!

Hej!
Först vill jag medela om att gillningssiffran på mitt inlägg på facebook har stigit från 50gillningar till 3016!!!
Jag är supernöjd!! Om 2nummer kommer det vara en bild på mig i tidningen Sticket. Det kommer också att stå med i listan att jag har skänkt pengar :)

Idag har mamma och jag varit i Linköping. Vi var på IKEA och där fick jag en "hylla" till datorn, för annars har jag haft datorn på skrivbordet och när jag då ska göra läxorna så har jag inte orkat flytta på datorn, så då har jag gjort läxorna på datorn :D

Köpte lite små sprylar också.
Fick en huvtröja med dragkedja.

Vid ungefär kl. 16.00 kom Mathilda.
Vi åkte för det mesta fyrhjuling.
Till middag åt vi grillat kött och klyftpotatis.
(köttet var inte så populärt enligt Mathilda :D)

Ikväll tror jag att körslaget börjar, så det blir väl det jag kollar på.

2 kommentarer: