torsdag 10 januari 2013

Smått o gott

Hej! Vet!!
Det är sjuuukt länge sedan...

Jag har lite o berätta, tror ja, känns som om jag har gjort en hel del.
Jag har Börjat skolan igen...
Roligt faktiskt.
Bara för det kommer jag inte på något att skriva, får nog ta o tänka en stund medans jag laddar över ett foto :)
Jag har börjat spela Ordjakten på min Android, skitkul!
Om du också spelar, adda mig: ebbadiabetes
ska visa en bild från spelet...

ORDJAKTEN! <3

Så här ser det ut när man spelar!

Har laddat ner en rolig app till mobben oxå. ColorSplashEffect. Här kommer en bild från det:
Eftersom det tydligen inte går att föra över bilder från skrivbordet, så får ja ta kort med Webkameran, på mobilen, ända sättet, typ :S

Sen ska ja se på Farmen och Sveriges Roligaste klipp.

Jag har också varit till sjukhuset, HBA1C= 48 NÖJD!!!
Införskaffade också Novo Pen 5, som har minnesfunktion. Hoppas det blir brao. Se ya, och kommentera gärna! Jag kan inte få reda på vem du är om du kommenterar som anonym.. <3



2 kommentarer: