onsdag 16 januari 2013

(dålig på rubriker)

Hej!
Idag har jag en fruktansvärd träningverk!! fyy!!!
Från fysikträningen i skolan igår...
Vi gjorde fys-test.
Vi skulle göra armhävningar, situps, rygglyft, upphopp och chins, så många vi kunde på 100sek!
Gjorde 32armhävningar, ca. 50situps tror jag, kommer inte ihåg, 96rygglyft!! skjukt ont i ryggen !! 40upphopp och ca. 40 chins, det blev i allafall 280 tillsammans! phu!

Fortfarande arg på att det inte går att lägga upp bilder, jag kommer ju inte kunna klara det ju! Eftersom jag inte kan det på min bildblogg heller, så blir det ju svårt! :´(

Lyssnar lite på spotify, hade tagit ett kort, men det går ju inte att lägga upp!! oohh!
Blir inget kort på detta inlägg då... :(
Hejdå, hoppas ni hare bra ute i snön! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar