lördag 12 januari 2013

....

Hallej halloj!
Tänkte bara berätta lite fort om dagen. Inatt tog jag stick. Först vid halv tolv, men det va för att jag typ vakna och inte kunde somna om. Då låg jag på 6.4 sen hade jag stalt klockan på 4, då låg jag på 13. Då hade jag gått upp 7eh. Inte bra. Sen vaknade jag på 15 och då vart både mamma och jag arga. Vi klämde i med 11 och direktinsulinet, för att snabbt få ner det. Sen vid 10 åkte vi till gymmet. Sprang i en kvart, 8km/h. Känns som man springer fortare än vad man gör, när man springer på band, men trött vart jag! Sen jobbade vi lite i maskinerna och körde med hantlar. In i dushen och i bilen hem. Äta kyckling och makaroner och sedan lägga sig i pappas säng o blogga. Kommer inte ihåg om jag har sagt det, säger det igen i såna fall. Jag har fått en ny spruta Novo Pen 5. Med minnesfunktion. Får se när nästa inlägg blir. Kommentera gärna en liten mening eller så. <3

Ps. På baksidan av sprutan visas den senaste dosen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar