tisdag 1 januari 2013

Kalendergrej

Nu har jag ändrat layouten. Tänkte att det behövdes nu när det är 2013!!!
Somsagt det är nytt år!!!!

Snön är nästan borta! :(
Nu ska jag börja med kalendergrejen på min bildblogg: www.mybestnaturephotos.blogspot.se
Det kommer gå till såhär:
Jag ska göra en kalender på min dator för 2014, så iår ska jag ta korten och fixa den.
Jag behöver eran hjälp!
Varje vecka kommer jag lägga ut bilder, kanske bara 2 eller kanske 10st.
Ni har som uppgift att rösta på den bilden ni tycker är snyggast.
Sista veckan i månaden lägger jag ut de bilder som har vunnit i veckorna. Då får ni rösta igen och då utses kortet för den månaden. Men lova att ni går in och röstar då!
Du kan rösta som anonym, då får jag inte reda på vem du är, men det gör inget, huvudsaken är att ni röstar.

GLÖM INTE DET!

1 kommentar: