måndag 16 juli 2012

heldag vid Omberg.

Hejsan! Idag klockan halv tio åkte vi till Omberg. Vi hade med cyklarna. Vi cyklade en led som hette "upplev Omberg" 12km lång.
Vi klättrade på en jättebrant stig ner till vattnet. Man fick hålla hårt i trädsrötterna som stack upp överallt. När vi kom ner kunde man se 2st grottor, men man kunde inte gå in i dom, för det var bara vatten runt. Vi gick till toppen av Omberg. Bilden är från den branta vägen upp till toppen. Lunch hade vi med oss. Äggmacka och risifrutti. Jag har varit låg nästan hela tiden. Har legat på 2 och 3 och har proppar i mig dextrosol.
I Vadstena åt vi mellanmål. Kulglass! Jag tog 1eh insulin till det.
Sen spelade vi äventyrsgolf. Kom sist som vanligt :(
Till middag åt vi på mc Donalds. Tog ett bröd fylld med sallad och grillad kyckling. Kommer inte ihåg vad den heter, men det har varit mycket reklam om den.
Mina poäng blir: 3/5 tar hällre en god hamburgare!
Nu har jag dushat efter att jag somnade på vägen hem. Nu vet du vad jag har gjort idag. Hejdå! ;)

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar: